Kampania lodów Ekipa realizowana była głównie w digitalu. Główną osią komunikacji były profile w mediach społecznościowym członków Ekipy tj. Friza, Wersow, Wujka Łukiego, Fusialki, Murcix, Poczciwego Krzycha, Pateca, Tromby, Marcysi, Mini Majka i Nowciaxa. Zaangażowane były także kanały własne marki Koral oraz uruchomiono płatne działania promocyjne na platformach Facebook, Instagram oraz Tiktok.
Jednakże buzz wokół kampani jest także zasługą grupy docelowej, która nie dość, że sympatyzuje z twórcami, to jeszcze zachęcona niedostępnością produktu – ruszyła do poszukiwań Lodów Ekipy. Internet zalały informacje o “polowaniach”, dostępności i lokalizacji produktu, a nawet trasy przejazdu ciężarówek sygnowanych logiem Ekipy. Pytania o ten konkretny rodzaj lodów były na tyle częste, żeby pracownicy Żabek wywieszali informację o dostępności/niedostępności produktu na drzwiach sklepów. Produkt “znikał” ze sklepów tak szybko jak się pojawiał, a w Internecie powstawały licytacje papierków po lodach, których ceny były naprawdę wysokie
Do poszukiwań dołączyli także niepowiązani z kampanią influencerzy, który publikowali materiały z poszukiwań oraz testów produktu. Fenomenem “polowań” na lody Ekipy zajęły się także media, zarówno biznesowe czy marketingowe jak i ogólnopolskie.