Realizacją kampanii zajęli się doświadczeni specjaliści z GetHero, którzy teraz również zasilają szeregi The Hero Hub! Kampanię przygotowali od A do Z – od odwiedzenia fabryki firmy Bell, przez zorganizowanie sesji zdjęciowej, aż po promocję kosmetyków w mediach społecznościowych.
Elementy zrealizowane w ramach kampanii:
Przy tworzeniu paczki wykorzystano motyw koła fortuny, które jest nieodłączną częścią twórczości Genzie. Widniały na nim pola z siedmioma barwami, będącymi odpowiednikami kolorów opakowań produktów – zielony, żółty, pomarańczowy, różowy, fioletowy, niebieski i tęczowy gradient z loga. Produkty w kartonikach zostały zakryte nakładkami w kolorze przypisanym danemu produktowi. Mechanizm był prosty – losujemy kolor na kole fortuny, a następnie zdejmujemy pokrywkę o tym samym kolorze. Influencerki i influencerzy, którzy dostali przesyłkę – pokazali unboxing paczki w swoich mediach społecznościowych.
- Sesja i TikToki produktowe
Dobra kampania to jakościowe zdjęcia i materiały! Dlatego też powstała sesja produktowa, w którą zaangażowani byli profesjonaliści – fotografka, stylistka, makijażystka czy oświetleniowiec. Klimat sesji był spójny z estetyką kosmetyków – kolorowy i wyrazisty. Materiały posłużyły do zrobienia buzzu w mediach społecznościowych.